Tuesday, January 31, 2006

Dáme Dane Dáme Dane?

Pred niečo vyše týždňom mi prišiel domov šek s vrátenými daňami z USA. Nechal som si ich vrátiť cez spoločnosť TaxBack.com a vzhľadom na fakt, že som nebol s ich službou zrovna nespokojný, dnes som sa začal zahrávať s myšlienkou, že by som im na nos zavesil i dane z Britských ostrovov.
Človek som, už od pohľadu, lenivý a tak sa rád zrieknem časti vrátených daní v prospech spomínanej komerčnej spoločnosti. TaxBack ponúka na svojich stránkach možnosť interaktívneho chatu (v anglickom jazyku) so svojimi zamestnancami, čo sa mi javí ako veľmí pohodlná a rýchla forma komunikácie. V priebehu niekoľkých minút som vyplnil, s pomocou pokynov komunikátora, webový formulár a odoslal som vyfotený formulár P45. Za pár dní mi spoločnosť pošle odhadovanú čiastku vrátenej dane a ja sa budem môcť rozhodnúť, či sa im zverím do rúk alebo vrátenie daní vybavím iným spôsobom (ručne/cez inú spoločnosť). Nechajme sa teda prekvapiť, ako to celé dopadne.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home