Friday, August 05, 2005

Kudol dymu

Rano celkom slusne prsi, takze zber neprichadza do uvahy. A vlastne mam i tak iny program -- zajst do Mekaca pre potvrdenie o byvani v Anglicku. Obdrzim kopiu zmluvy, ktoru uz i tak mam, s tym, ze banka ich moze pre kontrolu kedykolvek telefonicky kontaktovat. Viac pre mna urobit nemozu. Agnieszka sa na moju SMS neozvala. V pondelok odchadza do Polska a vracia sa ku koncu mesiaca, napad so zalozenim uctu pochovavam..


V kniznici som dobrunky, spravam sa ako bezny navstevnik a vyuzivam pridelenych 60 minut. Nech zbytocne nemutim vodu.


V TESCu objavujem akysi flavour, pridava sa do toho mlieko a na obrazku to pripomina pudingovu hmotu. Akurat ma matie, ze to mlieko je studene. Kupim si bananovu a cokoladovu prichut a vyskusam prvu z nich. Cely sacik je urceny pre 300 ml, co nie je privela. Hustejsia konzistencia, avsak nechutne sladke. Vylepsim si tento odpoludnajsi mucnik (spagetam davam na chvilu stop, zvlkoval som maso s kecupom) ostruzinami a TESCO keksami a spominam na to, ako chuti domaci pudincek.


V praci nacvicujeme poziarny nacvik. Neplanovane. Kto mal vediet, ze ked nastavim mikrovlnku na 10 minut (normalne 1, len ta 0 sa mi tam nejak nestastne dostala) tak po 3 minutach zaplni kuchynu stiplavym dymom. Ale aspon bolo vzruso. K veceru pridavam paradny pluzgier na zapasti -- predsalen sa tie sucasne popaleniny hoja prirychlo.


Navecer nastal zlom. Prestavame si brat domov zasoby jedla z McD -- musime byt objedeni.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home