Wednesday, August 03, 2005

Puding test-drive

Misku i hrncek som rano zaplnil, ani som sa nemusel pohnut k inemu kriku. Vlastne som si vybral jedno obsypane miesto a postupil par metrov smerom dovnutra. Je tu toho tolko, ze by sa to dalo palit.


V kniznici som trosku zistoval, ako vlastne cele pocitacove "zabezpecenie" funguje, nikto si ma nevsimal. Pre istotu vsak stlmim jas a kontrast, aby som zdialky nebudil moc pozornosti.


Spagety a'la McD uz mi lezu krkom. Dnes s prichutou McNuggets, file a kuracich prstov. Obsah masa min 70 %. Poobede chutovka: puding, ostruziny, TESCO kekse. Duska si pochvaloval, ale mam pocit, ze ho prehnalo (nepriznal). Ja som kazdopadne sklamany. Anglicky praskovy puding sa pripravuje podobne ako napr. cinske slize -- len sa zaleje horucou vodou (mlieko je sucastou prasku). Je riedky, bez prichute, proste o nicom. Mal som predstavu o 2--3 farebnom pudingu, pekne masitom a nie o vtacom mlieku. Este vsak zbrane neskladam.


Poobede sa na chvilu stavi Agnieszka -- na nas podnet. Pobavit sa o peniazoch, ktore jej este stale dlhujeme (vyplata za 2 dni nas moc nevytrhla z biedy) a o moznosti zalozit si ucet v banke. Potrebujem totiz doklad preukazujuci, ze byvam v Britanii. Nas prenajimatel je na dovolenke a tak mi "Aga" radi, nech to skusim u zamestnavatela + ze sa za mna skusi v banke prihovorit/zarucit. V Mekaci na moju prosbu o tento papier zabudli a tak tam zajtra rano musim skocit.


Inak sme dnes boli ucastnikmi totalne zmrveneho managementu, resp. praktickej ukazky teorie chaosu. Ale je to fajn, aspon budeme vediet, ze pokial to ma pod palcom bielokoselac Sean, pretrhnut sa zrovna nemusime. Je zrejme extremny liberalista vo vedeni a zije v presvedceni, ze sa podnik musi nejak ukocirovat sam. No, neviem. Moc to dnes nevyzeralo.


Dalsia pozitivna vec bol dnesny playlist (vyber pesniciek, ktore v McDonalde pustaju) -- relativne dlhy, takze som nemusel pocuvat Nic sa ti nevyrovna (Nothing compares to you) od Sinead O'Connor 10x za smenu, tak ako vcera. A nejaka dobra dusa hodinku pred padla pustil veci, ktore sa zatial nehrali vobec.


Zaver sichty asi nemusim popisovat -- koncili sme so zavierackou takze hladne pohlady smerom k regalu, cakanie na uder dvanastej a uz sme tlacili.


Zacal som sa pohravat s myslienkou (OK, Katka s Duskom ma trosku nabrnkli), ze by ma k zaveru pobytu (cca posledny tyzden) prisla pozriet moja draha teenagerska sestra. V Londyne si ju z autobusu vyzdvihnem, nalozit by ju mohli nasi + zadat jasne instrukce sprievodkyni, aby nad nou drzala straz. Takze Soni, popremyslaj a daj mi vediet, nech ti zacnem vybavovat listok. Naspat by sme sli spolu. A program ti nejaky vymyslim, neboj.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home