Monday, August 01, 2005

Velky pupek

Hrniec z jenskeho skla, miska s poklickou, vareska, hrncek. Co znamenaju tieto indicie? No predsa ranne obehnutie charity shopov (nechal som tam asi 5 £), nakup v TESCu a vyyybornucke spagety s taaaak moc kecupom K tomu matovy caj (ok, matu moc nemusim, ale po mesiaci ma pre mna akykolvek caj blahodarne ucinky) a nie je co riesit. Po dlhom case teple, takpovediac domace, jedlo. Pri posedeni na zemi rozpravam priatelom prihody z detstva. No dobre, trosku som ulietol. Ale inak je vsetko pravdive.


Skoda len, ze v kuchyni nemame digestor (resp. funkcny), elektricky sporak celkom zasmradza. Zajtra skusim dokupit pribor, aby som si nemusel poziciavat a hody mozu zacat.


Pred vecerom este zabehnem omrknut cernice (ostruziny). Su uz pekne dozrete a tak vezmem zajtra svoju novu misku a nazbieram si do zasoby. Na spiatocnej ceste stretavam tuzemsky parik, ktory sa pasie na tychto ciernych daroch zeme. Ringloty (pokial su to ony) na nasom oblubenom strome su uz prezrete, zoschnute a skysnute. Vecer davam este prechadzku po meste, bohuzial kolegovia neboli schopni odlepit sa od zeme a tak si spolocnost robim sam.


Pred spanim este mrknem na uvod do opakovania francuzstiny, som vsak deprimovany nemoznostou konfrontovat audiovnem s textom (naviac ked je Paskvilina, err, teda Pasquelina tak blizko) a tak sa zajtra skusim v kniznici pozriet po niecom doplnkovom. Spominam na zlate doby, kedy sme sa so spolubyvajucim na koleji cely vecer ucili (ci opakovali?) franinu pred skuskou..

0 Comments:

Post a Comment

<< Home