Tuesday, August 09, 2005

Pranie

Po chodniku zacinam instinktivne chodit vlavo, cez cestu sa divam najprv doprava, potom dolava, opat doprava. Dufam, ze ma budu mat doma vsetci za magora alebo ma zrazi prve auto po vystupeni z busu..


Apropos domov. Dusanova zazracna mamka vybavila pre synatora spiatocnu cestu 25. 8. Ako sa jej to podarilo, netusim. Da sa povedat, ze tuto kapitolu sme vsetci uspesne uzavreli.


Poludnajsia prechadzka do velkeho TESCa mi nepriniesla nic nove, mimo pohladu na desatrocne deti s piercingom v nose ci silne perforovanym uchom. Chudobna stvrt. Dost nechutne.


Pisem Garymu z agentury. V odpovedi pise, ze nas peniaze (seky) cakaju, staci si ich v Maldone vyzdvihnut. Z home-office nam prichadza list -- pozvanka na interview pre pridenie NI (national insurance). Vzhladom na datum 1. 9. sa Dusan pravdepodobne nezucastni. Co urobime ja s Katkou, to je este otvorena otazka.


Do bytu sa stahuje miesto Zanety nove dievca. Neviem kde vzali decka myslienku, ze to ma byt Anglicanka -- ma k nej asi tak blizko ako ja k Muhammadovi Alimu. Cistokrvna Polka. S plytkym spankom..


V praci rozdavaju vyplatne pasky a tak sa konecne mozeme tesit z prvej plnohodnotnej (regulernej) vyplatnej pasky. Co by vsak bol McDonald's za velku firmu, aby v nej nebol velky bordel. A tak som zaradeny do skupiny pracovnikov pod 18 rokov a dostavam tak znizenu hodinovu sadzbu. Po staznosti mi zajtra doplatia zvysok. Takeho mladika zo mna spravili.. A ja bych skor opak chcel.


V noci skusam prat v pracke. Este ju nikto netestoval, zle jazyky, resp. Agnieszka, tvrdia, ze pracka nefunguje, no odvaznemu stastie praje, tak idem do toho. Katka sa v poslednu chvilu prania vzdata -- znacna rozospata.


Podla znacky (Hotpoint Aquarius) sa nejedna o ziadneho renomovaneho vyrobcu, ovladanie vsak vyzera solidne, no nijak nepripomina pracky, na ktore som zvyknuty. S Polkou Mariou dumame, do ktoreho suplika mame vlastne nasypat ten prasok.


Mno, neviem, ci ta pracka je uplne ok, po vyse dvoch hodinach prania (na 40 acrylics) som ju radsej rucne prepol na zmykanie a bielizen vybral. Prijemne vonave (Polka mi okrem prasku poskytla aj avivaz -- spolubyvajuca na nezaplatenie), takmer suche, no vycistenie skor symbolicke. Vzdy lepsie, nez prat v ruke, si myslim.


Je tristvrte na 4 a ja idem spat. Howgh.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home