Saturday, July 30, 2005

Pasqueline

Na internete si na poludnie citam ako vycinala burka v Cechach. Vykolajene vlaky, zablokovana doprava, zabitie bleskom. Hroza. My sme tu burku este nezazili. Maximalne sme zaregistrovali zlovestne vyzerajuce mracna, k nicomu vyznamnejsiemu vsak nedoslo.


V kniznici sme pod drobnohladom. Pracovnicka kniznice sa snazi nenapadne sledovat ako dokazeme surfovat na PC, ktore obsahuju len katalog a system na rezervaciu PC, no maskovat sa zrovna moc nevie, takze na nic nepride. Akurat mi, potom co sa na chvilku vzdialim od PC, zavrie okno s katalogom a vysledkami vyhladavania oxfordskych slovnikov. To je uroven..


Knizku uz mam skoro precitanu, tak sa obzeram po niecom novom. Do ruky mi padne ucebnica francuzstiny. Opakovanie je matkou mudrosti. To este netusim, ze zrovna dnes stretnem v praci Pasqueline -- francuzsku studentku byvajucu nedaleko Pariza -- a ze s nou budem mat moznost chvilku nesmelo konverzovat Vyzera to, ze ju par mojich nadrilovanych viet potesilo. Po anglicky aj tak moc nevie.


Dnes to bola riadna lietacka, nastastie som na to nebol sam. Uvolnili sa nejake smeny a tak Dusan seba i mna zapisal na buducu sobotu a nedelu. Po 18 hodinach kazdy den. Ak to zvladneme, tak nas uz nezlomi nic.


"Ducharinu" som docital. Moc sa mi ten zaver (a vlastne i zapletka) nepacil. Ale mozno preto, ze som ho tak trochu predvidal.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home