Tuesday, July 26, 2005

Odhalenie

Mame rannu sichtu -- od 7.00. Vstavam o 6.00 a 6.10 uz opustame pribytok. Polky sa asi nehnu.


Rano sa v Mekovi robia vajicka -- smrad vacsi ako obvykle. Nastastie je vsak kuchyna preplnena a tak ma posielaju na pomoc s upratovanim mrazaku a skladu (zelezneho kontajneru). Je to zmena a v mrazaku objavujem Brownies, ktore sa rozpustaju na jazyku aj ked su hlboko zamrazene. Mnamka!


Okolo jedenastej navrat do kuchyne, ale to uz opat bezia hamburgery a kurata. Kuraciu stranu mam uz zvladnutu tak na 99.5 %, akurat ma dnes nechali trosku na holickach -- v dobe najvacsieho navalu som robil vsetko sam a po chvilke som prestal stihat. Ale nestratil som hlavu a nakoniec sa to ustalilo.


Koncime o stvrtej, cize dalsia devathodinovka v kapse. Celkom to ubehlo. Naspat free busom a razom sme v kniznici.


Asi po hodinke surfovania (neobjednaneho) sa vsak priruti pracovnicka kniznice a odhali Katku ako neprihlasena surfuje. Tak to pre dnesok radsej balime.. Polky este stale spia -- musia to mat v praci tazke.


Blicova navsteva TESCa sa vyplatila -- kupujem banany zlacnene z 85p na 10p (za kg). Dobra tretina z nich je uplne bez vady. Na ceste spat si uvedomujem, ze nemam kluce od bytu. Ano, uz je to tu. Akonahle sa situacia stabilizuje, Jose nesklame a vyraba pruser. Horecne sa snazim spomenut si, kde som mohol kluc nechat. Bezvysledne. Vycerpanim zaspavam obleceny, neumyty, nepobozkany, za ruku nevzaty. Snivaju sa mi 2 sny o 2 potencialnych miestach, kde by sa kluc mohol nachadzat. Po prebudeni ich preskumam , no kluc nenachadzam. Nechcem mat hlasovacie pravo..

0 Comments:

Post a Comment

<< Home