Wednesday, July 27, 2005

Twin brothers (dvojicky)

Zasa prsi. Teda vlastne mrholi, ale tomu tu vravia dazd. Vstavam celkom neskoro, takze len naskok do kniznice na net. Sedi vedla mna Abdul (Syed Zaidi) -- restyka mu asi moc nevynasa, ked je odkazany na free internet v kniznici.Pri odchode ma zaujme sekcia Horrors a tak si vyberam spomedzi haldy hrubych buchli utlu knizocku od Alice Thompson: Faros/A ghost story. V TESCu si kupujem instant tea.


Predavacke sa snazim marne vysvetlit, ze by som rad sumienku ci nejaky napoj v prasku. Hladi na mna ako na zmyslov zbaveneho. Vravi, ze v instantnom stave maju iba kakao, kavu a caje. Tak som napokon siahol po TESCO lemon granulated tea. Tie fanty, spritey a koly ma uz v McDonovi omrzeli.Pracujeme od 15.00 do polnoci. Celkom sa to vlecie, ale inak bez problemov. Tesne pred zaverom mi jeden "sikovny" typek oprie omylom horuci kosik na smazenie o predlaktie. Dvakrat. Mam tam teraz otlacenu vzorku kosika a asi centimeter dlhy pluzgier. Fasa, cely tyzden si davam na spaleniny bach a teraz toto. Ale stale je to este nic oproti uskavreninam pri cisteni grilu. Nastastie na nasej strane grile nie su :-)


Dostavame vizitky s menami (Joe, Dushan a Kate) a Dusan s Katkou sprda za nevhodnu obuv. Takze zajtra musia ist nejaku kupit. Ja som za vodou -- chodim v tych sponzorovanych -- od Maldonskej pracovnej agentury.Libor mi v chladnicke ukazuje, kde sa nachadzaju malicke cokoladove donuty. To nemal robit. Odteraz ma to laka chodit do chladnicky coraz castejsie. A vo vedlajsej krabici su Brownies. Hmmm--ham.Uplne som zabudol, ze si v praci skoro kazdy mysli, ze sme s Dusanom bratia, niektori nas dokonca povazuju za dvojicky. Asi trosku halicunuju. Kazdopadne sme vsak z celej crew (posadky?) najvyssi. Tak mozno preto.


O polnoci (zavierame) sa vsetci vrhaju na zvysky jedla. Uchmatnem si apple pie a urobim si 3 hambace. Mam dost. Dusan s Katkou si naberu jedla pre cely regiment -- neviem ako im to bude zajtra studene chutit. Tesne pred domom si Dusan spomenie, ze sa zabudol odpichnut a vracia sa spat do prace.


Som uz celkom utahany -- ominaju ma otlaky na nohach a tak mi zajtrajsi den volna celkom dobre padne.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home