Monday, August 22, 2005

Big Tasty

Cas v Braintree leti ako vietor. Rano stretam Libora, udivuje sa, ze mam volno. "Zasa?!" I mne ten tyzden od posledneho volna pripada ako chvilka. V TESCu mi o 3p zdrazili oblubenu syrovu bagetu, na namesti konecne napravili cas na vezi, v McDonalde sa zacinaju objavovat nove zamestnanecke tvare. Ani sa nenadejem a budeme doma.


Duska (od prace v McDonalde pocuva na prezyvku "Big Tasty") zacina mat abstinencne priznaky po dni volna. Nedivim sa, nepamatam sa, kedy ho mal naposledy. Predsavzaty nakupit suveniry a poslat pohladnice bude musiet vyvinut nadludske usilie. Tak sa poucim z cudzich chyb a darceky zacinam planovat i kupovat uz teraz.


Na obed som si urobil vylet do Freeportu -- centra obchodikov s modou, sragorinkami, sportovym, keramikou atd. Dost velky vyber, nemal by byt problem s vyberom. Len sa neunahlit..


Dnes som bol dohodnuty na nakupy so Silviou -- o stvrtej pred bibliotekou (kniznicou). Casy, kedy som cakaval 4 hodiny na meskajucu osobu su uz prec. Asi som sa naucil tvorit alternativne plany. Po polhodine cakania som to zabalil a siel a siel mrknut do obchodov v centre. Vramci obchodzky sa zastavujem na mestskom urade a tak uz mam konecne cerstvy a celkom presny udaj o pocte obyvatelov Braintree. Pouzijem ho v niektorom z pripravovanych clankov o tomto mestecku. Pristup a vystupovanie recepcnej na urade fantasticky a s nasimi uradnickami absolutne neporovnatelny.


Vecer do kniznice na chat s rodinou. Neprijemna situacia, zrovna im spadol cely system a tak sa nie je mozne prihlasit. Kniznicu hufne opustaju ludia, zostavaju len najvacsi zufalci a ja. Svoj trik, ktory mam otestovany na vyhladavacich PC skusim aj na "normalnom" urcenom na surfovanie a co to: zafunguje to a uz si veselo surfujem. Par ludom sa este akymsi stastnym momentom podarilo prihlasit, tak nebudim tolko pozornosti.


Vecer s Dusanom spolocny spacir do TESCa, vymeniame si spolocne zazitky z dna, zastavime sa v Mekaci pozdravit Katu a Libora.


Doma sa mi Silvia bardzo preprasza, ze nestihla. Snad nabuduce. Inak mi uz celkom zacina ist polstina, Silvia na mna zavse mowi polski a ked nerozumiem zapytam sa, co to je. A s ostatnymi Poliakmi (v praci ci v meste) potom slovicka praktikujem.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home