Thursday, August 18, 2005

BOGOF za dverami

V kniznici ma prekvapi Pascalina. Na uvod ma, pri vyraznom vyslovovani "fek, fek!" (f*ck s francuzskym prizvukom, e je uzatvorene) pocastuje par pastackami a stuchancami medzi rebra. To za to, ze zbadala svoju fotku u mna v blogu. Ked sa ukludni, poprosi ma, aby som ju odstranil (chimuuf) a dal tam nejaku krajsiu (moch bjutyfl). Nestihnem to, bo mi zrovna vyprsi cas na internete a tak to ideme von rozchodit.


Asi hodinku sa promenadujeme (faire une promenade), diskutujeme o nabozenstve, Francuzsku, EURe, Nemecku, vztahoch, celkom rychlo to ubehne. V nedelu sa vracia domov, rozluckova party je pravdepodobna.



V robote nam dosli Big Tasty -- i tie, podobne ako Flatbready a Quorn, budu nahradene sendvicmi. Do detskych meniciek sa prestavaju odo dneska pridavat trapne zastarale elektronicke hry (pamatate sa na Jen pockej zajici od ELEKTRONIKy, vid obrazok? Boli omnoho lepsie) a nahradia ich plysovi psici Hush.


Vsetci sa psychicky pripravuju na zajtrajsok -- zacina akcia BOGOF (Buy One Get One Free) -- 2 za cenu jedneho. Po dobu 10 dni, kedy akcia trva, je ocakavany nevidany/neslychany naval. Po skonceni akcie sa zacnu zavadzat sendvice.


Prekvapil ma (negativne) pocet ohlasov (odpovedi) na moju prvu sutaznu otazku. Uzavierka este neskoncila, tak nevesiam hlavu a vzhladom na to, ze pobyt v UK sa mi krati, vyhlasujem dalsiu minisutaz. Cena ta ista (ak teda nevymyslite nieco lepsie, a aby ma to nezruinovalo), uzavierka je do stredy (24. 8.). Otazka znie:


Aky je rozdiel medzi 90 % anglickych a ceskych/slovenskych bicyklov?


(Rad by som vynechal to percento, ale letmy prieskum ukazal, ze tato teoria nie je uplne nepriestrelna.)


Tak piste, tipujte, nech sa pobavime . Uz sa tesim. Nehladajte za tym prilisnu zlozitost -- inak by som tu otazku nedaval. A este poznamka: rozdiel nie je v tom, po ktorej strane cesty sa jazdi.. To by bolo zasa prilis lahke. A ak najdete inu odlisnost, nez na ktoru som prisiel ja, samozrejme Vam to uznam.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home