Sunday, August 14, 2005

Vymazana hlava

Po stvorhodinovom spanku (vstavam o piatej) zacina byt to hrdlo pekne neprijemne. Rano robim vajicka, Blanka ma nauci ako sa robia muffiny a tak uz zvladam takmer celu kuchynu. Ocne viecka mi drzia zapalky, na povely z production reagujem z ocividnym oneskorenim a apatiou. Esteze mam zajtra volno.


Silvia si perie v pracke. Mozno som jej mal ten manual prelozit aj do polstiny, lebo i napriek vsetko dobre ilustrujucim obrazkom a tabulkam, sa jej podarilo prat beznu bielizen na 95. Vraj cakala na mna, kym nepridem, aby som to vypol. Takze kolecko do OFF, zmena programu, Start. Som rad, ze zvladam ukony zeny v domacnosti.


Cestou do kniznice za kontrolou e-mailu mi Silvia objasnuje, preco sa rozhodla z Polska odist. Vraj je tam "nudno" a hlada nejake vzruso. No, ked si spomeniem aka bola vyplasena a na ten jej zaslzeny a nepritomny vyraz v tvari v onen vecer.. (den potom sa zdoverila, ze do Britanie prisla celkom sama a nevie, co si pocat).


Na mobile si rozbeham e-mail (gmail) i ICQ a tak si teraz mozem citat e-maily (pisanie mi blblo) a chatovat kdekolvek. Kata v kniznici stretava od videnia znamych Poliakov i polskeho kolegu z prace a tak ich pozyva do bytu. Tu klebetia so Silviou niekolko hodin, ja zatial tvrdym spankom usinam.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home