Tuesday, August 16, 2005

Nevydareny vylet do Maldonu (Withamu)


Dnesny day-off mal jasne vymedzeny ciel: v pracovnej agenture v Maldone
si vyzdvihnut seky s vyplatou za jednu pracovnu smenu. Tak jednoduche a
pritom tak tazko realizovatelne. Ale mozem si za to sam. Ale o tom az
neskor.


V kniznici si ma berie na musku dalsia zamestnankyna. Asi im niekde
v archive visi moja fotka s tercom na sipky. Blondata kraska si vsimla,
ze surfujem 2 hodiny a tak jej to nedalo a prisla ma poucit o tom, ze
karticku musim pouzivat len vlastnu. Nedaju si pokoja.


O dvanastej sa stretavam s Liborom u Simona na particke pokru.
Pravidla netazke, nemam sklon k riskovaniu a dnes som mal zamak
stastia, tak som si par desiatok penci privyrobil. 2 a pol hodinky sme
posedeli i troha podiskutovali. Vsetkych troch nas nadchla
myslienka zahrat si v telocvicni volejbal. Vsak nielen pracou a spankom
je clovek zivy. Libor by teoreticky mohol mat zdarma pristup do
telocvicne, siet, ku stastiu by chybala len lopta a to by zas nebol
taky problem sa zlozit.


Sef agentury mi na mail odpisal, ze sa mam stavit ku koncu dna (o
piatej) -- nejak ignoroval moju poziadavku vybavit tuto zalezitost
rano. Priame autobusove spojenie neexistuje, je treba prestupit vo
Withame. Cesta naplanovana naknap, bez moznosti chyby. Do Withamu bez
problemov, vsetko nacas, hodinku cakam na spoj do Maldonu, uz ho vidim,
ten ma ale bez mihnutia oka mina!!! Ano, zrejme bolo treba cakat priamo
na zastavke a nie 5 metrov od nej. Pohladom ani kratkym sprintom som
bus uz nezastavil. Ku slovu sa dostal mobil, odpisal som manazerovi
e-mailom, ci je mozne stavit sa o siestej, odpoved prisla do piatich
minut, vraj ze tam nebude, tak sa mam stavit zajtra.. Vzhladom k tomu,
ze zajtrajsok uz mam vyplneny, prebookoval som to na stvrtok. Skoda
preskoda. No, ale svet sa nezruti.


Witham je odpohladu architektonicky i historicky nevelmi zaujimave
mesto, naviac o chvilu sa bude stmievat a tak aspon skocim do kniznice
a centra.


Aby som zahnal vecernajsiu nudu, podnikam prechadzku do big TESCa,
odtial skusam prejst do McDonaldu. Decka dnes makaju takmer cely den a
nejak mi pozabudli vratit kluc od bytu. Bludenie sporo osvetlenymi
ulickami pripomina cestu rozpravkovym lesom. Nikde nikto, tmave
zakutia, slepe ulicky.. Konecne sa vdaka navigacii jedneho prenikavo
navonaneho mladika vymotavam a uz aj smerujem k oblubenemu zlatemu Em.


Co som necakal je Katka za grilom. Vraj si vzala extra hodiny, no
nemala ponatia, ze su to hodiny v kuchyni. Po dnesku sa jej isto bude
dobre zaspavat. Len skoda tych spalenin. Na bezny den mali dnes pekne
rusno. Od Katky sa dozvedam, ze tuto noc u nas v byte spala
Paskalina. Vymknuta, nemohla sa dozvonit do bytu svojho a tak sklonika
hlavu v Katkinom a Dusanovom pelechu. To su mi veci.


Maria dnes prala a tak Duska s Katou zatial ako jedini zostavaju
neposkvrneni (ci poskvrneni?). Ale aby sa nepovedalo, tak o polnoci si
napravaju reputaciu spindirov a pracka si uz veselo melie svoju ohraju
pesnicku. Este par spolocnych fotiek na zemi pred prackou a ide sa spat.


PS:


Liborova teoria o 2 kritickych dnoch, akokolvek podozriva sa mi
zdala, sa ukazala ako dost presna. Dnes som na tom zdravotne o niekolko
stupnov lepsie. Nekycham, takmer nekaslem, prosto normalka. Zajtra hura
do prace!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home