Wednesday, August 31, 2005

dummy

Do roboty prichadzam akymsi zvlastnym omylom o hodinu skor, teda o
siestej. No, co uz, lepsie nez neskoro. Na parkovisku je i tak velky
binec, ktory nema kto pozbierat a tak si nan uz aj vyhrnam rukavy. V
penciach a dvojpenciach vyzbeiram celkom 20 p (cca 10 Kc) -- da sa
povedat, ze to je moje prve a posledne dysko z Britanie.


Teploty trhaju rekordy, nad tridsiatkou je kazdy extra stupen velmi
citit. Kazdy si na hambace svieti orosenym celom, vyplazuje na
kolegov jazyk a zmyka v ruke ladovy napoj. Moj pokus zapnut
klimatizaciu je zlikvidovany este vo fazi planovania. Vraj nech sa
ovladacieho panelu laskavo nedotykam, klima je nastavena na automaticku
a zapina sa az po prekroceni 40 st. Unlucky!


Cherry uz ma zacina celkom znervoznovat, najviac ma dostava Josh,
ked mi oznami, ze by mohla prist v sobotu. U nas sa proste nic
nedozvies.


Celkom ma zarazi info, ze na Home Office nie sme vobec
zaregistrovani!!! Naco potom vlozila tych 50 libier a vzala si nase
pasy je mi zahadou. Tuzba porozpravat sa s nou vo mne rastie.


Aby toho nebolo dost i upratovanie kuchyne i kupelne sa ukazalo ako
zbytocne. Nas prenajimatel, pan Krueger sa nijak neobtazoval dat nam
vediet, ze bude cely vecer v Chelmsforde a tak sme mu museli volat
domov. Mariu, ktora si kvoli stretnutiu zrusila smenu, to naramne tesi.
Premyslam, ci je taketo spravanie sa u Anglicanov normalne alebo je to
tym, ze sme cudzinci a navyse pozadujeme vratenie penazi.
Vecer podnikame slovensko-polsko-cesku vzpravu k Agneske domov. Okrem
depozitu totiz este musime vybavit fakturu za elektrinu a vodu. A prave
s tym by nam mohla Agnes pomoct. Bohuzial, je zrovna v Londzne a vracia
sa neskoro v noci. Maria ju skusi dolapit zajtra v praci.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home