Tuesday, August 23, 2005

Silny slaby MrProper

Vela toho noveho niet, mam este v rukave par napadov co napisat do blogu, ale ci sa mi ich podari zrealizovat, to neviem. Kazdy vie, ze Dusan nas za 2 dni opusta a tak tu zostanem bacovat do 4. septembra ja s Katkou. Inak sa mi obaja stazovali, ze ich v blogu malo spominam, tak mala naprava: obom sa dari dobre, su zdravi, veseli a nateseni domov. Katka posledne 2 dni pracuje 14hodinovky, asi ju to vazne zacalo bavit. Dusan je akysi zamysleny a mlkvy, ktovie co mu vrta v hlave.


Cely tento tyzden ma cakaju ranne sichty -- az na smrad z grilovanych parkov som si celkom zvykol. Rano nie je moc zakaznikov a tak mozeme zablbnut s kolegami ci rozobrat aktualne temy spolocenskeho zivota A tiez je to zmena oproti nocnej, napr uz v tom, ze nie je treba tolko upratovat.


Doma nas na spolocnej chodbe privita zapach travy (marijuana) -- aspon ze je to jediny znak, podla ktoreho vieme, ze mame i nejakych susedov. Inak si nemozeme stazovat. Dnes, jelikoz uz par dni mame upchane umyvadlo, napadlo ma pozicat si zvon (plunge) a tak som ich aj par spoznal.


Priamo nad nami byva akysi teenager, ich byt takyto pokrocily nastroj nepozna, oproti nemu novonastahovany Poliak mi pozical malicko MrProper gel sajrajtiku priamo na odblokovanie upchanych odpadov urceneho. Ani mala davka od neho, ani cely obsah flasky z TESCa, ktoru som bol vecer kupit, nam umyvadlo neodblokovalo. Nic sa neda robit, budeme to musiet tych par dni vydrzat.


V kniznici dostavam 2 dni po po zadani otazky danovemu uradu sofistikovanu odpoved. Tomu vravim sluzby. Bohuzial je vsak odpoved az tak sofistikovana, ze sa musim spytat este raz, jednoduchsie.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home