Wednesday, August 24, 2005

Veet karticka


Cesta do kniznice


Vstavanie o piatej je tyranie, naviac som presny opak ranneho
vtacata. V praci nic specificke. Majitelka Mekaca (Cherry) je na
dovolenke, Gary (jej pravica) ma problemy sa s nou spojit, tak to
odkladame na zajtra. Klasika. Nikto nic nevie, zodpovednost hadze na
druheho.


Dusana uvidim az v CR. Zostal po nom len neumuty (a dost zaschnuty)
hrniec. Prilis nepraktikuje prislovie Ake pozicaj -- take vrat.
Poprajme mu stastie na skuske a uspesny vstup do dalsieho rocnika. Este
mu tymto dakujem za spolocnost, spacak (!!) a za to, ze bude na co
spominat.


V kniznici stretavam Zuzanu s jej polskymi kamaratmi. Predebatujeme
vcerajsiu policajnu akciu v strede mesta. Na jednom zo stolov v
kniznici pribudla obrovska cedula, aby ludia nezabudali svoje plecniaky
bez dozoru. Obcas si prajem, aby som sa tohto nariadenia drzal stale.
Aj ked poslednou dobou to s mojim zabudanim nie je tak strasne.


Ako tak zacuje nasu slovencinu nahodny okoloiduci, pristupi k nam
doposial nepoznany Slovak. Pracu hladal 6 tyzdnov, to su nervy! Viacej
nam o sebe povedat nestihol, musel urgentne na internet


Hodinove zdriemnutia s nastavenym budikom sa nejak pretiahlo,
zvonenie budika si nepamatam. Katka mala celkom stastie, ze sa jej
podarilo klopanim (busenim??) ma zobudit. Este stale nenasla kluc a ja
som vazne nepredpokladal, ze "vytuhnem" az na 4 hodiny!


Po hodinovej prechadzke do TESCa (aby sa mi lepsie usinalo) sa na
chvilku pripojim ku Katkinej a Silviinej besiedke. Vrcholnym momentom
nasho rozhovoru je, ked Silvia popisuje ako pouziva kniznicnu
karticku miesto stierky na Veet (tak tak, to je ten divne pachnuci
depilacny krem, co rozleptava chlpky) -- nevedela, ze ta karticka,
ktoru dostala v Brentwoode, bude platit pre cely kraj Essex (teda i v
Braintree). Kazdopadne karticka je lepsia nez originalna stierka.


Takze damy a pani (Veet je tu pre kazdeho), v pripade ze Veet
pouzivate alebo o tom seriozne uvazujete, kludne Vam svoju library card
venujem.. Prvy zaujemca berie. If It's Gone, It's Gone

0 Comments:

Post a Comment

<< Home