Friday, August 26, 2005

dummy

Dnes je posledny stvrtlibrakovy BOGOF den, caka nas uz len kuraci a bigmacovsky. V mrazaku je od vcerajska naskladanych krabic az po strop, ledva clovek otvori dvere. Liapat sa po zmrznutych krabiciach pri -18 stupnoch Celzia za sackom grilovanych kurcia je skoro ako zdolavanie vrcholoveho stitu. V tricku..


Na znovupolozenu otazku Gary odpoveda, ze ma spravu od Cherry, ze 50 £ su jej naklady za to, ze sme si nevybavili NI. Ak chcem vediet viac, mam vraj speakovat s Cherry, ktora sa z dovolenky vracia v stredu. A veruze aj budem. Celkom by ma zaujimalo, co jej da pravo strhnut nam bez vysvetlenia lubovolnu sumu z nasej vyplaty.


Po praci do kniznice (no kam inam) prepisat blog do elektronickej formy. Ako sa tak lezerne rozhliadam zatial co 2 minuty startuje PC, vsimnem si ako sa ku mne blizi ten vcerajsi Slovak a po boku ma (zrejme svoju) slecnu. Obaja sa usmievaju a tak im rovnake gesto opatujem.


Kratko po predstaveni sa zistujem, ze si s Palim i Zuzkou mame vela co povedat. Sympatia na prvy pohlad. Na internete ma vsak tlaci niekolko nevybavenych veci a tak si dame zraz za 40 minut pred kniznicou. Blog prepisat nestihenm, po scannovani pohladnic z Braintree/Maldonu sa PC akosi "kusne". Zuzana i Pali ma uz cakaju, navrhnu zajst si niekam sadnut. No, krcmovy vymetac zrovna nie som, no pravda je, ze som okrem Pub Shipu este nikde v Anglickej hospode nebol a tak zahneme do najblizsej herno-kaviarno-baro-restyky. Velka plazmova obrazovka s priamym prenosom medzi akymsi anglickym a ruskym futbalovym klubom, neprilis hlasna hudba, pohodlne sedacky. Nestihnem povedat ani eF a razom som pozvany na kapucino. Prkna, toto sa mi predsa nestava. Asi unava z prace.


Palo, sympaticky labuznik a kuchtik, je student UK -- filozoficka fakulta, prekladatel anglictina+nemcina. So studiom je takmer hotovy, k diplomu mu chyba napisat uz len diplomku. Zuzka, dlhonoha prijemna brunetka, studuje andragogiku. Obaja narodeni v ten isty den, rocnik 81. Bavime sa vyborne, ocividne mame zo spolocneho stretnutia velku radost.


Palo pracoval v lete v americkom McDonalde. Akousi nahodou to bol zrovna Mekac v Hampton Beach -- letovisku, kde som travil svoj prvy zahranicny pobyt. Na miestny fastfood si velmi dobre spominam. Svet je maly. Dost mozne, ze ma Palo v Amerike hladal a ked ma nenasiel, tak to skusil v Anglicku Pravda, na Slovensku moc casu netravim.


Ak by som sem mal napisat vsetky temy, ktore sme preberali, bol by to najdlhsi prispevok vobec. Jednak sa mi ale na zemi prilis pohodlne nepise a tiez uznavam sukromne informacie, ktore mi tento harmonicky a velmi zladeny parik poskytol. Takze len sucho a z rychlika: Zuzka (Paliho druzka) pracuje v domove dochodcov, Palo si nasiel nedavno pracu vo fabrike. Len par dni pred nami skusil i McDonald's a neuspel. Museli sme mat velke stastie, ze nam Cherry pracu dala.


Byvaju kusok od velkeho TESCa a tak ich idem odprevadit domov, zajtra ma Palino pride pozriet do roboty a skusi o pracu poziadat znova.


Z dnesneho rande som nadseny, pocuvat dve hodinky irecitu stredoslovensku rodnu rec, v dalekom germanskom kraji je uzasne. Skoda len, ze ich spoznavam tak neskoro.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home